شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۴۲۰۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

جمع‌خوانی کتاب «هفت پیکر» در کتابخانه هفت‌چنار 

نشست جمع‌خوانی کتاب «هفت پیکر» با حضور نوجوانان دوشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۵ در کتابخانه هفت‌چنار منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

جمع خوانی کتاببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه هفت‌چنار منطقه ۱۰ نشست جمع‌خوانی کتاب «هفت پیکر» با حضور نوجوانان را دوشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۵ برگزار می‌کند.

در این نشست که با حضور غلامرضا احمدخانی نویسنده و نمایشنامه‌نویس برگزار می‌شود، کتاب «هفت پیکر» بازنویسی عباس جهانگیریان خوانده شده و در ادامه جلسه بحث و گفت‌وگو با حضور نوجوانان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

در بخشی از کتاب آمده است: بهرام در پس پرده‌ای راز آلود بر نقش زنی زیبا که هر از چندگاه، به بهرام لبخند می‌زد و دوباره به حالت اول خود بازمی گشت، خیره ماند. قاب نقاشی را برداشت تا پشت آن را وارسی کند؛ مبادا اهریمن در صورت زنی زیبا آشکار شده تا اورا بفریبد! ناگاه کلیددار سررسید، چرم نوشته‌ای به خط سمنار معمار به بهرام داد که در آن نوشته بود: «زمانی این در را به روی بهرام بگشایید که هفده بهار را پشت سر بگذارد.»، اما هنوز چند ماهی مانده بود تا بهار هفدهم در رسد. بهرام چنان به شور و شوق آمده بود که هرگز تاب یک بهار ماندن پشت در این گنجینه‌ی اسرار را نداشت، پس قفل را برگشود و پا به سرای هفت پیکر گذاشت.

کتابخانه هفت‌چنار در خیابان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان حسام‌الدین، کوچه محقق، بوستان ناظمی واقع شده و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های این کتابخانه می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۷۸۷۷۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما